سایت تخصصی انجمن نویسندگان کودک باردیگر راه اندازی شد

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از مهر، چندی پیش دبیرانجمن نویسندگان کودک و نوجوان از راه اندازی سایت جدید این انجمن با ساختار جدید خبر داده بود که این وعده به تازگی محقق شده و سایت این انجمن به آدرس http://www.nevisak.ir/ اخبار و اطلاعات مرتبط با ادبیات کودک و نوجوان و همچنین اخبار انجمن را پوشش می دهد.

این سایت که به گفته مصطفی خرامان دبیر انجمن، سایتی موقتی است در حال حاضر شامل بخش خبر، یادداشت، گزارش و روایت دیگران و راهنمای سایت و ارتباط با انجمن است.

در این سایت سعی شده است برنامه کلاس ها و نشست های آینده انجمن نویسندگان کودک و نوجوان اطلاع رسانی شود و همچنین گزارش نشست های برگزار شده نیز به قلم متولیان نشست ها روایت شده است. از دیگر مطالب ارائه شده می توان به یادداشت های موضوعی به قلم اعضای انجمن اشاره کرد که یادداشت های فریدون عموزاده خلیلی و محسن هجری از جمله آنهاست.

البته هنوز تفکیک موضوعی خبر، گزارش، یادداشت در سایت اتفاق نیفتاده و امید است برای دسترسی بهتر به مطالب این تفکیک نیز در گام های بعدی ایجاد شود و گزارش نشست های انجمن نیز به روزتر اطلاع رسانی شود اگرچه مسئولان انجمن این سایت را خانه ای موقتی برای انتشار اطلاعات می دانند و سایت حرفه ای انجمن با آدرس دیگری در دست طراحی است که در آن سایت شرایط حرفه ای تری اعمال خواهد شد.