انتخاب دکتر مهراد به عنوان عضو پيوسته کرسی روانشناسی و تعليم و تربيت

 

به گزارش لیزنا، بر اساس گزارش اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، دکتر جعفر مهراد، رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، از سوی دکتر سيد عليرضا واسعی، دبير هيات و رئيس دبيرخانه هيات حمايت از کرسی های نظريه پردازی، نقد و مناظره وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان عضو پيوسته کرسی روانشناسی و تعليم و تربيت انتخاب و معرفی شد.

در حکمی که به اين منظور صادر شده آمده است:

"کرسی های علمی نظريه پردازی، نقد و نوآوری هيات حمايت، با همراهی و مساعدت مجامع علمی و شخصيت های برجسته و صاحبنظران در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام بلندی به سوی توليد علم، گسترش دانشورزی و نوآوری در حوزه علوم انسانی و معارف دينی برداشته و توانسته است برغم مشکلات جايگاه درخوری در فضای علمی جامعه بيابد و انديشمندان و اساتيد بزرگی را به سوی خود جذب کند.

بدين وسيله شناسايي استاد ارجمند جناب آقای دکتر جعفر مهراد عضو محترم هيات علمی دانشگاه شيراز و رييس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، توسط شورای محترم علمی دبيرخانه، به عنوان عضو پيوسته کرسی روانشناسی و تعليم و تربيت اعلام می شود. ضمن تبريک به آن مقام عالی و تشکر از حضور فعال جنابعالی در اين عرصه، از خداوند بزرگ توفيق روزافزونتان را مسالت دارد.

 

با آرزوی توفيق الهی

دبير هيات و رييس دبيرخانه

دکتر سيد عليرضا واسعی"