کد خبر: 22882
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 بهمن 1394 - 12:15

داخلی

»

آموزش

پژوهش در امرالد

امرالد نام تجاري شركت MCB است كه به عنوان شركت انتشاراتي مستقل در سال ۱۹۶۷ در انگلستان تأسيس شده است. پايگاه اطلاعاتي Emerald  يكي از نامدارترين ناشران دانشگاهي و يكي از ناشران طراز اول در زمينه بازاريابي، منابع انساني و مديريت كتابداري و اطلاع‌رساني است. توليدات اصلي پايگاه اطلاعاتي Emerald شامل  نشريات، چكيده‌ها، بررسي‌هاي مديريتي و متن كامل مقاله و کتاب است.
پژوهش در امرالد

در این فیلم آموزشی حوزه موضوعی تحت پوشش امرالد و انواع منابع اطلاعاتی که به کاربران ارائه می کند توضیح داده شده است. همچنین ابزارهایی را که امرالد مختص پدیدآوران، کتابداران، داوران و مهندسان فراهم آورده معرفی شده اند. علاوه بر آن، امرالد محیط هایی را خاص پژوهش، آموزش، تدریس و چندرسانه ای تدارک دیده که مورد توجه طیف وسیعی از کاربران است.

 

علاقه مندان (کتابداران، دانشجویان، پژوهشگران و غیره) برای دریافت کامل آموزش پایگاه اطلاعاتی امرالد می توانند به سامانه  آموزشی آرموک به نشانی http://learn.armook.ir مراجعه نمایند و یا از طریق این لینک نسبت به ثبت نام در این دوره آموزشی آنلاین اقدام کنند. در دوره آموزشی « اشپرینگرلینک و امرالد: خدمات و ابزارها» دانش پژوهان با خدمات و ابزارهایی که این دو پایگاه اطلاعاتی برای راهبری یک پژوهش در تأمین محتوا ارائه می کند؛ آشنا خواهند شد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: