کد خبر: 18290
تاریخ انتشار: شنبه, 04 بهمن 1393 - 21:26

داخلی

»

اخبار کتاب

«تهران پس از زلزله»، در یک کتاب صوتی

      کتاب شنیداری «موسم آشفتگی» به منظور آشنایی مخاطبان با حوادث و اقدامات بعد از زلزله از سوی فرهنگسرای فناوری اطلاعات تولید شد.
«تهران پس از زلزله»، در یک کتاب صوتی

 

 

به گزارش لیزنا، این کتاب شنیداری به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات  توسط گروه دوبلاژ " هونامیک" به مدیریت کامبیز سرداری تولید  و در اختیار مخاطبان قرار گرفت." موسم آشفتگی " اثر شهریار عباسی، توسط نشر افراز به چاپ رسیده است  و اولین رمان با موضوع زلزله تهران است. در این رمان نویسنده تلاش کرده است تا با محوریت یک پزشک به شرح وقایع روی داده در تهران پس از زلزله بپردازد . داستان از زبان یک پزشک که خود درگیر حادثه شده است روایت می  شود و مخاطب را با حال و هوای تهران پس از زلزله به نحوی موجز آشنا می کند.

 

فریدون ارباب ( استاد زلزله شناسی دانشگاه میشیگان آمریکا ) درباره ی این رمان می گوید: چیزهایی که در این رمان نوشته شده به واقعیّت نزدیک است. و بسیاری از آن ها توصیف حوادثی است که بعد از وقوع زلزله در تهران ممکن است اتفاق بیفتد.

 

«موسم آشفتگی» سرشار از اطلاعات مفید برای خواننده می باشد که دانستن و درک کردن شرایط ویرانگر پس از زلزله  می تواند منجر به آگاهی و آمادگی عموم مردم به ویژه شهروندان تهرانی شود. مدیریت فرهنگسرای فناوری اطلاعات طی مراسمی از گروه دوبلاژ "هونامیک" عوامل تولید این رمان تقدیر کرد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر جنوبی و جمهوری مراجعه یا با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: