کد خبر: 18321
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 - 14:27

داخلی

»

اخبار کتاب

تازه هاي نشر كتابخانه ملي اعلام شد

عناوين كتاب هاي چاپ جديد سازمان اسناد و كتابخانه ملي كه به همت انتشارات اين سازمان به چاپ رسيده است، اعلام شد.
تازه هاي نشر كتابخانه ملي اعلام شد

 

به گزارش لیزنا، انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملي كه زير نظر اداره كل آموزش و پژوهش اين سازمان قعاليت مي كند، اخيرا چهار كتاب جديد روانه بازار نشر كشور كرده است.

 

كتاب هاي "ايل خلج از جيحون تا قنقري" به كوشش عبدالرضا خسروي، مجموعه قوانين و مقررات و شيوه نامه هاي آرشيوي (ويراست دوم)" به كوشش غلامرضا عزيزي، "رده PS/ ادبيات آمريكا" به كوشش مرضيه هدايت و طاهره يعقوب پور نرگسي، و كتاب "كارنامه پژوهشي آموزشي سازمان اسناد و كتابخانه ملي" به كوشش مديريت پژوهش و آموزش اين سازمان از جمله كتاب هاي تازه چاپ شده انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران است.

 

علاقه مندان براي تهیه كتاب هاي مذكور مي توانند به فروشگاه انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملي واقع در ضلع شمالي كتابخانه ملي در بزرگراه حقاني، بعد از متروي حقاني، بلوار كتابخانه ملي رجوع كنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: