کد خبر: 18450
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 بهمن 1393 - 11:36

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزیدگان مسابقه خلق کتاب تصویری معرفی می‌شوند

برگزیدگان مسابقه خلق کتاب تصویری روز یکشنبه ١٢ بهمن‌ماه معرفی و قدردانی می‎شوند.
برگزیدگان مسابقه خلق کتاب تصویری معرفی می‌شوند

 

به گزارش لیزنا، از بین 300 نویسنده و تصویرگر شرکت‌کننده در این مسابقه 15 نویسنده و 15 تصویرگر برای حضور در کارگاه‌هایی در این زمینه مشخص شدند.

 

بر اساس این خبر، بیش از ٣٠٠ نویسنده و تصویرگر با ارسال رزومه در این مسابقه شرکت کردند که از میان آن‌ها ١۵ تصویرگر شامل سمانه مطلبی، ریحانه شیران، بهاره نیاورانی، فائزه شکوری، سارا امینی، راضیه درزی، رضا دالوند، محبوبه یزدانی، مریم طباطبایی، غزاله بیگدلو، مجید فخار، طراوت جلالی، مریم یکتافر، فاطمه خسرویان و سمانه شریفی و ١۵ نویسنده شامل اعظم مهدوی، روناک ربیعی، نسرین نوش‎امینی، عادله خلیفی، نسترن فتحی، الهام مزارعی، حمید اباذری، هاجر بهاری، صدیقه مولایی، عاطفه جوینی، فریبا دیندار، کبری بابایی، میلاد معیاری اخوتی، پیام ابراهیمی و مهدی عزتی چهار قلعه برای حضور در کارگاه‎ها انتخاب شدند.

 

این ٣٠ نفر به صورت فشرده در کارگاه‎هایی در روزهای ١٨، ١٩ و ٢۵ دی، با هدایت کیانوش غریب‎پور، فریدون عموزاده خلیلی و سیدعلی اکبر حضور یافتند که در نهایت به صورت زوج‎های دونفره ١۵ کتاب تولید کردند.

 

در داوری نهایی که توسط هدی حدادی نویسنده و تصویرگر، سحر ترهنده کارشناس ادبیات کودک و نوجوان، علی‌اصغر سیدآبادی کارشناس کتاب‎های کودک، کیانوش غریب‎پور، رییس هیئت مدیره انجمن تصویرگران و فریدون عموزاده خلیلی، رییس هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان انجام شد، از میان این ١۵ کتاب، برترین کتاب انتخاب شده ‎است که به عنوان جایزه، نویسنده و تصویرگر آن به نمایشگاه بولونیا  ٢٠١۵ سفر خواهند کرد.

 

مسابقه خلق کتاب تصویری امسال برای نخستین‌بار با همکاری انجمن فرهنگی هنری تصویرگران، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی و انتشارات علمی و فرهنگی با هدف حضور فعال‌تر و پربار ایران در نمایشگاه بلونیای ٢٠١۵ شکل گرفته‎ است.

 

روز یکشنبه 12 بهمن‌ماه از ساعت ١۶ در محل تالار اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، بزرگراه حقانی از برگزیدگان مسابقه خلق کتاب تصویری قدردانی می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: