کد خبر: 18510
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 بهمن 1393 - 11:58

داخلی

»

اخبار کتاب

انتصاب دبیر نهمین جشنواره نشریات دانشجویی

طی حکمی ازسوی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و دبیرشورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی، دبیرنهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور منصوب شد.
انتصاب دبیر نهمین جشنواره نشریات دانشجویی

 


به گزارش لیزنا، طی حکمی ازسوی دکتر میرزایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و دبیر شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی علی اکبر حسینی سده به عنوان دبیرنهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور منصوب شد.


دربخشی از این حکم آمده است:
امید است با توکل بر خدا و در راستای عمل به منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و با عنایت به راهبرد آزادی مسئولانه، ضمن بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحبنظران عرصه مطبوعات و رسانه و تعامل با فعالان نشریات دانشجویی و برنامه ریزی دقیق و منسجم زمینه افزایش مشارکت فعالانه و برگزاری اثر بخش و با شکوه این جشنواره را فراهم آورید.


بر اساس اعلام روابط عمومي وزارت علوم، مرحله منطقه ای نهمین جشنوار نشریات دانشجویی به میزبانی دانشگاه های علامه طباطبایی، شهیدمدنی آذربایجان، مازنداران، اصفهان و شهیدچمران اهواز درحال برگزاری بوده و مرحله سراسرس آن نیز در اردیبهشت 94 برگزارمی گردد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: