کد خبر: 18513
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 بهمن 1393 - 15:39

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست «نگاهی به نقش ابراهیمی در ادبیات انقلاب»

سرای اهل قلم در پانزدهمین روز بهمن ماه میزبان نشست‌های رونمایی از فصلنامه نقد کتاب «کلام، فلسفه و عرفان»، «نگاهی به نقش نادر ابراهیمی  در ادبیات انقلاب» و نقد و بررسی رمان «مفتون و فیروزه» می‌شود.
نشست «نگاهی به نقش ابراهیمی در ادبیات انقلاب»

 

به گزارش لیزنا، مراسم رونمایی از فصلنامه نقد کتاب «کلام، فلسفه و عرفان» با حضور مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و سردبیران  فصلنامه نقد  از ساعت 10 تا  در سرای اهل قلم 12 آغاز خواهد شد.

 

سرای اهل قلم همچنین از ساعت 14 روز چهارشنبه 15 بهمن ماه  میزبان می شود. این مراسم نیز با حضور فرزانه منصوری، کامران پارسی‌نژاد و علی الله سلیمی برگزار خواهد شد.

 

نقد و بررسی رمان «مفتون و فیروزه» روایتی دست اول از انقلاب اسلامی در مشهد نیز نشست دیگری در سرای اهل قلم است که روز جهارشنبه 15 بهمن ماه از ساعت 16 با حضورسعید تشکری، محمد ابراهیمیان، صادق کرمیار وعبدالرضا فریدزاده برپا خواهد شد.

 

علاقمندان به حضور دراین نشست‌ها می‌توانند روز چهارشنبه 15 بهمن ماه  به خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: