کد خبر: 18719
تاریخ انتشار: جمعه, 24 بهمن 1393 - 10:56

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست «فلسفه از تعبیر جهان تا تغییر جهان»

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب « فلسفه، از تعبیر جهان تا تغییر جهان» اختصاص دارد.
نشست «فلسفه از تعبیر جهان تا تغییر جهان»

 

به گزارش لیزنا، چهار موضوع تعبیر جهان، تغییر جهان، پیوند میان تعبیر جهان و تغییر جهان و ویژگی‌های ساختاری و قانونی جهان مطلوب آینده، چهار ستون اندیشه و عمل همه‌ی اندیشه‌ورزانی را می‌سازند که گذر از جهانِ احتمالا نامطلوبی که در آن زیست می‌کنند و دستیابی به جهان کمابیش آرمانی آینده مهم‌ترین دغدغه‌ی زندگی‌شان است و برای کسانی که فلسفه‌ورزی را مهم‌ترین دلبستگی نظری ـ عملی زندگی خود می‌دانند، فلسفه است که در مرکز مربع حاصل از این چهار ستون جای دارد و آن‌ها را به هم پیوند می‌زند.

 

به تازگی کتاب « فلسفه، از تعبیر جهان تا تغییر جهان» به قلم موسی اکرمی و به همت نشر نگاه معاصر منتشر شده است که به تفصیل به این موضوع پرداخته است.


نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب « فلسفه، از تعبیر جهان تا تغییر جهان» اختصاص دارد که با حضور دکتر رضا داوری‌اردکانی، دکتر محمدمهدی اردبیلی و دکتر موسی‌ اکرمی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود. ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: