کد خبر: 18989
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 اسفند 1393 - 09:29

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری بیست و سومین جشنواره ملی کتاب سال دانشگاهی

بیست و سومین جشنواره ملی کتاب سال دانشگاهی، دوشنبه (18 اسفند) در سالن شهید دهشور پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار می‌شود.  
برگزاری بیست و سومین جشنواره ملی کتاب سال دانشگاهی

به گزارش لیزنا، دکتر ایرج اللهیاری، مدیر کل خدمات پژوهشی و رئیس انتشارات دانشگاه تهران در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: فراخوان بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشگاهی در اواخر سال گذشته اعلام شده که مهلت آن تا پایان پاییز امسال بوده و طی آن هزار عنوان کتاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

وی افزود: پس از یک بررسی اولیه 530 عنوان از کتابهای دریافتی وارد مرحله داوری شدند که از مجموع این کتب، 361 کتاب تالیفی، 163 کتاب مربوط به ترجمه و شش عنوان مربوط به تصحیح و گردآوری بود.

 

او  در ادامه سخنان خود عنوان کرد: همچنین 143 عنوان کتاب در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری، 122 عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی، 88 عنوان کتاب در حوزه فنی مهندسی، 60 عنوان کتاب در حوزه پزشکی و دامپزشکی، 48 عنوان کتاب در حوزه علوم پایه، 48 عنوان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و 21 عنوان در حوزه معماری و هنر بود.

 

اللهیاری اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده 20 عنوان کتاب انتخاب شدند که در اختتامیه این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

به گفته رئیس انتشارات دانشگاه تهران بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشجویی مربوط به کتابهای دانشگاهی برتر در سال 92 است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: