کد خبر: 19135
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 14:40

داخلی

»

اخبار کتاب

اتحادیه ناشران و نمایشگاههای فرهنگی، تفاهم کردند

هفتمین جلسه شورای سیاست ‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران امروز (20 اسفند) با حضور سید عباس صالحی، برگزار شد.  
اتحادیه ناشران و نمایشگاههای فرهنگی، تفاهم کردند

 

 

به گزارش لیزنا، در هفتمین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب که امروز، با حضور سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب، برگزار شد، محمود آموزگار سخنگوی شورای سیاست ‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: در هفتمین جلسه شورای سیاست‌ گذاری، ضوابط ثبت ‌نام و اجاره بهای شرکت‌کنندگان در بخش بین‌الملل به تصویب شورای سیاست ‌گذاری رسید. 

 

 

وی افزود: بر اساس این ضوابط، اجاره بهای غرفه ناشران خارجی معادل اجاره بهای ناشران غیر خصوصی داخلی محاسبه و اخذ خواهد شد. این مصوبه مطابق رویه دوره گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

 

 

آموزگار با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه میان اتحادیه ناشران و موسسه نمایشگاه‌ ها عنوان کرد: با توجه به واسپاری بخشی از فعالیت‌های نمایشگاه به تشکل‌ های  صنفی مقرر شد که تا پایان هفته، این تفاهم‌نامه میان اتحادیه ناشران و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی منعقد شود. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: