کد خبر: 19147
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 اسفند 1393 - 10:51

داخلی

»

اخبار کتاب

فروشگاه کتاب آموزش و پرورش، آنلاین شد

فروشگاه آنلاین تولیدات آموزش و پرورش، موجب ترویج کتابخوانی و رشد و توسعه کتاب در مدارس می‌شود.  
فروشگاه کتاب آموزش و پرورش، آنلاین شد

 

 

به گزارش لیزنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مزیت‌های فروشگاه تخصصی تولیدات آموزش و پرورش، خرید آنلاین است که دانش آموزان می‌توانند از این طریق کتاب ‌های خود را تهیه کنند.

 

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آئین گشایش نخستین  فروشگاه آنلاین و تخصصی تولیدات آموزش و پرورش، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت چهار انتشارات در آموزش و پرورش اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارات منادی تربیت مدرسه، انجمن اولیا و مربیان و انتشارات مدرسه در آموزش و پرورش، چهار انتشاراتی هستند که به تولید کتاب و انتشار‌ آن می‌پردازند.

 

وی افزود: انتشارات دیگری نیز خارج از آموزش و پرورش کتاب‌هایی را در سنین دانش آموزی چاپ می‌کنند و ما هر ساله آنها را در قالب جشنواره رشد مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

 

فانی با اشاره به نخستین فروشگاه تخصصی تولیدات وزارت آموزش و پرورش گفت: نقش این فروشگاه عرضه بسته‌ های آموزشی، اعم از کتاب و لوح فشرده به منظور استفاده دانش آموزان در مدارس است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مزیت این فروشگاه، خرید آنلاین آن است، به طوری که هر مدرسه و دانش آموز می‌تواند از طریق خرید آنلاین، کتاب مورد نظر خود را تهیه کند.

 

وی اضافه کرد: افتتاح چنین فروشگاه‌ هایی، موجب ترویج کتابخوانی و رشد و توسعه کتاب می‌شود و امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب، مردم، دانش آموزان و مدیران مدارس بتوانند از این تولیدات بهره مند شوند.

 

فانی افزود: این فروشگاه و سایت آن به دانش آموزان و معلمان کمک می‌کند تا انتخاب راحت و صحیح تری داشته باشند و  موجب افزایش تعداد مراجعان و رشد و بالندگی در دانش نیز شود.

 

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای بهبود معیشت معلمان چه برنامه‌ای دارید، گفت: از روزی که این مسئولیت را پذیرفتم، به دنبال بهبود وضعیت معیشتی معلمان بودم و معتقدم همکاران فرهنگی نقش موثری در فرآیند تعلیم و تربیت دارند، بنابراین در این راستا تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان انجام شده و ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای استفاده مدارس از این فروشگاه‌ها تدابیری اندیشیده‌ اید، تصریح کرد: مدارس بر حسب سرانه ‌‌‌ای که به آنها تعلق می‌گیرد می‌توانند از این فروشگاه استفاده کنند.

 

فانی در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای برای مدیران دارید تا از توانمندی‌های انتشارت مدرسه استفاده کنند، گفت: انتشارات مدرسه در خدمت مدیران است و بالطبع مدیران می توانند از آن بهره مند شوند و آموزش و پرورش نیز در گردهمایی‌ های مدیران کل در این خصوص توصیه ‌ای خواهد کرد و حتی می‌توانیم در یکی از گردهمایی ‌ها به معرفی توانمندی ‌های این مجموعه نیز بپردازیم.

 

برچسب ها :
کتاب درسی چهارم
|
Belgium
|
1394/03/24 - 21:39
0
0
ازکجا خریداری کنیم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: