کد خبر: 19216
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 اسفند 1393 - 17:21

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب الکترونیک کانون در فروشگاه آنلاین اپل

   دومین کتاب الکترونیک کانون، با عنوان «قیچی که دنبال کار می گشت» به تازگی به زبان عربی در فروشگاه آنلاین «اَپل» عرضه شد.    
کتاب الکترونیک کانون در فروشگاه آنلاین اپل

 

 

 

به گزارش لیزنا، به دنبال حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنجاه و یکمین دوره نمایشگاه کتاب بلونیا در سال ۲۰۱۴ و مذاکره با شرکت تولید کتاب‌ های  الکترونیک در کشور امارات، حق نشر دو عنوان کتاب «بچۀ‌ همه» به نویسندگی و تصویرگری آناهیتا تیموریان و «قیچی که دنبال کار می گشت» نوشته منیره هاشمی و تصویرگری مجید ذاکری به این شرکت واگذار شد.

 


اولین کتاب الکترونیک کانون نیز با عنوان «من همانم، من همانم» چندی پیش توسط شرکت ژاپنی «ایتس‌مور» بر روی سایت فروش آن لاین اَپل بارگذاری شد.

 

 

 

 قیچی که به دنبال کار می گشت

همچنین کتاب الکترونیک «قیچی که دنبال کار می گشت» به تازگی از سوی شرکت اماراتی به صورت انیمیشن به زبان عربی ارایه شده و توسط قصه ‌گو روایت می‌شود تا کودکان، هم‌زمان با گوش دادن به داستان، انیمیشن را تحت نظارت خود داشته و با حرکت دست برروی شخصیت‌های داستان با آنها بازی کنند.

 

 

 

بچۀ همه

کتاب دیگر کانون با عنوان «بچۀ‌ همه» نیز در مرحله پایانی آماده‌ سازی برای عرضه قرار دارد و ماه آینده در این فروشگاه آنلاین برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد تا کودکان عرب زبان بتوانند با خرید آن از داستان زیبا و تصاویر جذاب این کتاب بهره‌مند شوند.

 

 

 

«کوتی کوتی» و «مرغک»

 


کتاب‌های دیگر کانون از جمله مجموعه کتاب ‌های «کوتی کوتی» و «مرغک» نیز توسط این کمپانی بزرگ تولید کتاب الکترونیک در کشور امارات در حال بررسی است که در صورت تایید در سال ۲۰۱۵ تولید و عرضه خواهد شد.

 

 


 گفتنی است فروشگاه اَپل به صورت دوره‌ای اسامی بهترین نرم افزارهای کودک را اعلام می‌کند و چندی پیش نرم ‌افزارهای این شرکتِ اماراتی در لیست بهترین نرم افزارهای ویژه کودک قرار گرفت.

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/12/26 - 09:55
0
0
جالب بود
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: