اعلام جزئیات بُن کتاب دانشجویی

 

 

به گزارش لیزنا، زمان ثبت نام برای بُن کتاب دانشجویی، مدارک لازم برای دریافت بُن کتاب و مهلت اعتبار کارتهای ویژه خرید کتاب، اعلام برای دانشجویان اعلام شد.

 

 زمان ثبت‌ نام دانشجویان برای دریافت بُن کتاب

 

 

دانشجويان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي براي ثبت‌نام بن کتاب دانشجويان براي بيست و هشتمين نمايشگاه کتاب بايد از 25 فروردين تا قبل از برگزاري نمايشگاه به سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجويي مراجعه کنند.

 

هر ساله با برپايي نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران کارت يا بن ويژه خريد يارانه‌ اي کتاب توسط معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اختيار دانشجويان قرار مي‌گيرد.

 

در بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌ المللي کتاب تهران نيز اين کارت در اختيار دانشجويان قرار مي‌گيرد.

 

 

سايت ثبت‌نام برای بُن کتاب

اين بُن صرفاً ويژه دانشجويان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي و طلاب علوم ديني است که دانشجويان براي ثبت‌نام بايد از 25 فروردين 1394 تا قبل از برگزاري نمايشگاه به سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجويي به نشاني www.tibf.ir مراجعه کنند.

 

 

مدارك لازم براي دريافت بن كتاب

 

متقاضيان پس از ثبت ‌نام و تأييد هويت و پرداخت سهم دانشجو به صورت اينترنتي براي دريافت بن کارت بايد صرفاً به شعبه‌اي که در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند. مدارک لازم هنگام دريافت اين بن کارت عبارتند از کارت دانشجويي يا طلبگي معتبر، کارت ملي و شماره رهگيري ثبت‌نام در سامانه.

 

 

اعتبار هر كارت؛ 60 هزار تومان

 

اعتبار موجود در کارت‌ ها، 600 هزار ريال است که 300 هزار ريال آن به عنوان يارانه کتاب توسط معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و معادل آن نيز توسط شخص دريافت کننده کارت به صورت اينترنتي پرداخت مي‌ شود.

 

 

اعتبار کارت‌هاي ويژه خريد در نمايشگاه، فقط در زمان نمایشگاه کتاب 

 

يارانه پرداختي براي خريد کتاب از بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران است. کارت‌ هاي ويژه خريد در نمايشگاه فقط در مدت برگزاري نمايشگاه اعتبار داشته و از طريق دستگاه‌هاي کارت‌ خوان داخل نمايشگاه قابل استفاده است.