کد خبر: 19636
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 03 ارديبهشت 1394 - 19:39

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «یک قوری پر از قور» برای کودکان منتشر شد

مجموعه ترانه های کودکانه با عنوان یک «قوری پر از قور» سروده مریم هاشم پور توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و راهی کتاب فروشی ها شد.
کتاب «یک قوری پر از قور» برای کودکان منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، این مجموعه شامل 15 ترانه کودکانه برای گروه سنی «ب» (6 تا 9 ساله) است که با تصویرگری مانلی منوچهری و نظارت هنری فرشید مثقالی به چاپ رسیده است.


بر همین اساس «چراغ روشن»، «بستنی برفی»، «چتر و آنتن»، «خواب برفی»، «آتش»، «دعای دکمه»، «آشپزی بابا» و «یک قوری پر از قور» از جمله عنوان ترانه های چاپ شده در این کتاب است.


در عین حال- ای آسمان! چه می شد/ برف تو خوب تر بود/ یعنی که قاطی آن/ شیر و کمی شکر بود/ هم طعم طالبی داشت/ هم انبه... هم گلابی/ با رنگ های خوشگل/ زرد و بنفش و آبی/ آن وقت برف هایت/ شیرین و خوردنی بود/ توی حیاط هر کس/ یک کوه بستنی بود!/ یکی از ترانه های این کتاب با عنوان «بستنی برفی» است.


کتاب «یک قوری پر از قور»  از گروه شعرهای کودکان در 36 صفحه تمام رنگی با شمارگان 15 هزار نسخه و قیمت 2 هزار تومان منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: