این کتاب، مثل فرزند من است

 

 به گزارش لیزنا، جلسه نقد و بررسی کتاب دالان بهشت با حضور نویسنده کتاب، نازی صفوی برگزار شد که ابتدا  عباس حسین زاده رئیس کتابخانه های عمومی اهواز گفت: در هرجامعه ای توسعه و گسترش فرهنگ به رشد مطالعه کتاب و کتابخوانی آن جامعه، ارتباط دارد.

 

آمار عضویت در کتابخانه های اهواز، نگران کننده است

 

حسین زاده در ادامه گفت: آمار عضویت و امانت در کتابخانه های اهواز بسیار نگران کننده است، چرا که سالن های کتابخانه ها به  قرائت خانه تبدیل شده است .

 

وی افزود: هدف نهاد کتابخانه های عمومی، ارائه خدمات و ترویج فرهنگ و مطالعه است. اما با وجودجمعیت اهواز، ما از شاخص اصلی بسیار فاصله داریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، درجلسه نقد و بررسی کتاب دالان بهشت گفت: خوشبختانه با حمایت استاندار استان خوزستان عنوان پایتخت کتاب را به دست آورد و  امیدواریم که در فرهنگ مطالعه پیشتاز باشیم .

 

وی افزود: مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی فعالیت های فرهنگی بسیاری انجام داده است ونقد کتاب دالان بهشت یکی از آن فعالیت هاست .

 

او در ادامه بیان کرد :کتابی که بیش از هزار و  300 بار به امانت رفته و پرمخاطب ترین رمان سال  93 بوده، بیانگرارتباط خوب آن با جوانان و خانواده هاست.

 

در شاخص عضویت، اول هستیم

 

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر در ادامه گفت: ما درشاخص عضویت،  اول هستیم اما وضعیت ما در استان بد نیست و باید تلاش بیشتری کنیم تا در تمام شاخص ها اول باشیم.

 

درپایان جلسه، نویسنده کتاب دالان بهشت از حاضرین تشکر کرد و گفت: این کتاب، مثل فرزند من است و سعی می کنم که رمان های دیگر من هم این ارتباط را با علاقه مندان برقرار کند.