کد خبر: 20166
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 خرداد 1394 - 10:56

داخلی

»

اخبار کتاب

«بذار هوا تاریک بشه» منتشر شد

کتابهای «بذار هوا تاریک بشه» و «برخورد» ترجمه فرهاد فرنوش توسط انتشارات اشجع منتشر شد.
«بذار هوا تاریک بشه» منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، فرهاد فرنوش در تاریخ ۱۲/۱۱/۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پس از اخذ دیپلم در رشته‌ی ریاضی‌فیزیک، برای تحصیل در رشته‌ی الکترونیک وارد دانشگاه شد. اما علاقه و عشق دوران کودکی و یا شاید بتوان گفت عشقِ نهانی و همیشه همراه او به سینما و نمایش، موجب شد که در مورد رشته‌ی تحصیلی خود تجدید نظر کند. در همین راستا رشته‌ی بازیگری و کارگردانی سینما را انتخاب نمود و در آن زمینه در دانشگاه، ادامه تحصیل داد. درکنار تحصیل، به صورت آماتور به فعالیت در سینما پرداخت. بعد از فارغ‌التحصیلی نیز به صورت حرفه‌ای وارد عرصه‌ی کارگردانی و بازیگری شد.

 

وی  متوجه کمبود و محدودیت زیاد کتاب های موجود در زمینه‌های مختلف سینمایی و نمایش شد. به همین علت تصمیم به ترجمه‌ی عناوین مختلف کاربردی و مورد نیاز در این رشته را گرفت. این مترجم جوان تا کنون چندین کتاب روانه‌ی بازار کرده است.

 

کتابهای « بذار هوا تاریک بشه» و «برخورد» دو کتاب تازه متشر شده از این مترجم هستند.

 

«برخورد» فیلمنامه ای است که داستان تبعیض نژادی در جهان است. این کتاب شامل چندین داستان تو در تو است که ملیت های مختلف آن را تشکیل می دهند. چندین خانواده با عناوین مختلف با هم درگیر می شوند. نویسندگان این کتاب پاول هگیس و بابی مورسکو هستند که توسط انتشارات اشجع در 130 صفحه و مصور منتشر شده است.

 

« بذار هوا تاریک بشه» نمایشنامه است و داستان درباره ی زن نابینایی است که چند سارق و جانی وارد خانه ی او می شوند . این زن ناچار است دست تنها از خودش دفاع کند. نویسنده کتاب فردریک نات است و توسط انتشارات اشجع در 100 صفحه و مصور منتشر شده است.

برچسب ها :
رضوان
|
Iran
|
1394/03/15 - 13:57
0
1
نثز کتابهای فرهاد فرنوش بهگونه ای که باخواندن آن تصاویر در ذهن خواننده تداعیمیشود و شیرینی خاصی در الفاظ آن نهفته است درست به شیرینی" شکلات"...
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: