کد خبر: 20170
تاریخ انتشار: جمعه, 15 خرداد 1394 - 11:03

داخلی

»

اخبار کتاب

داستانهای منظوم برای کودکان منتشر می شود

نشستی برای تولید قصه‌های منظوم کودک و خردسال روز 16 خرداد 1394 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون و با حضور 18 شاعر این حوزه برگزار می‌شود.
داستانهای منظوم برای کودکان منتشر می شود

 


به گزارش لیزنا، بابک نیک‌طلب شاعر کودک ونوجوان در این‌باره گفت: سال‌هاست در این زمینه آثار چندانی منتشر نشده و ضرورت انتشار منظم و فعالیت بیشتر در این حوزه به چشم می‌خورد.


وی گفت علاوه بر این نشست قرار است کارگاه‌هایی نیز با حضور اساتید حوزه شعر و کودک در آینده برپا شود.


در همین حال برای شرکت در این نشست از 18 شاعر کودک ونوجوان شامل: جعفر ابراهیمی، عزت‌الله الوندی، مریم اسلامی، کبری بابایی، زهره پریرخ، علی باباجانی، رودابه حمزه‌ای، مصطفی رحماندوست، طیبه شامانی، اسدالله شعبانی، افسانه شعبان‌نژاد، کمال شفیعی، شکوه قاسم‌نیا، مهری ماهوتی، سعیده موسوی‌زاده، محمد حسن حسینی، بابک نیک‌طلب و شراره وظیفه‌شناس دعوت شده است.

برچسب ها :
ستاره صبح
|
Iran
|
1394/03/16 - 10:27
0
0
چه کار زیبایی . ای کاش در آخر نشست تعدادی از کتابداران هم حضور داشتند تا از سلیقه و نیازهای کودکان و مراجعین با شاعران و نویسندگان کودک صحبت می کردند .
جهاد تمام ارگانها و دستگاهها برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی نیاز است.
داستانهای منظوم بهترین منبع برای نمایشنامه شدن و بازیگری کودک است .همچنین منبع خوبی برای کتاب خوانی برای کودکان رده سنی الف می باشد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: