کد خبر: 20178
تاریخ انتشار: شنبه, 16 خرداد 1394 - 20:57

داخلی

»

اخبار کتاب

مجموعه داستان «آن که باد می‌کارد» منتشر شد

 اولین مجموعه داستان احمد طبایی با عنوان «آن که باد می‌کارد...» توسط انتشارات آوای‌کلار منتشر شد.
مجموعه داستان «آن که باد می‌کارد» منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، اولین مجموعه داستان احمد طبایی با عنوان «آن که باد می‌کارد...» از سوی انتشارت آوای کلار منتشر و راهی بازار کتاب شد.

 

این مجموعه دربرگیرنده 31 داستان کوتاه و داستانک از این نویسنده است که در فاصله سال‌های 80 تا 92 نوشته شده‌اند. مضامین اغلب این داستان‌ها را موضوعات اجتماعی، فلسفی و روانشناسی شکل می‌دهد که گاه با عنصر طنز نیز آمیخته است.

 

داستان‌های این مجموعه با حداقل توصیف و توضیح همراه است و بیشترین تاکید بر محتوا صورت گرفته است. در حقیقت این محتواست که نقش محوری را برعهده دارد و همین عامل به داستان‌ها، رویکردی متعهدانه و معناگرایانه می‏‌بخشد.

 

بسیاری از داستان‌های طبایی، پیش از این در شماری از مجلات معتبر ادبی و نشریات تخصصی منتشر شده که این داستان‌ها به همراه داستان‌های تازه‌تر در این مجموعه گردآوری شده است.

 

«آن که باد می‌کارد...» در 91 صفحه با قیمت 5000 تومان توسط انتشارات آوای‌کلار و در شمارگان 1200 نسخه روانه بازار کتاب شده است.

 

احمد طبایی متولد 1362 در تهران است. وی تحصیلات دانشگاهی را تا مقطع کارشناسی ارشد مهندسی آبیاری و زه‏کشی به پایان رسانده و هم ‏اکنون در کنار فعالیت‌ های تخصصی، به امر روزنامه‌‏نگاری نیز اشتغال دارد.  

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: