کد خبر: 20339
تاریخ انتشار: شنبه, 06 تیر 1394 - 13:04

داخلی

»

اخبار کتاب

ارسال فراخوان جشنواره کتاب سال رضوی به 160 کشور

        هشتمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی به دانشمندان، اندیشمندان، نویسندگان، فرهیختگان و صاحبان آثار حوزه فرهنگ رضوی در 160 کشور جهان فراخوان داد.
ارسال فراخوان جشنواره  کتاب سال رضوی به 160 کشور

 

به گزارش لیزنا، دبیر هشتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی با اعلام این خبر گفت: دبيرخانه دائمي جشنواره بين المللي انتخاب كتاب سال رضوي با همكاري معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي، فراخوان هشتمين جشنواره كتاب سال رضوي را براي 6 هزار مشترك به زبان انگليسي و برای 3 هزار مشترك  به زبان فارسي ارسال نموده، که بر این اساس فراخوان هشتمين جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي در بین 160 كشور در 5 قاره جهان منتشر شده است.

 

محمد هادی زاهدی بیان کرد: مشتركان اينترنتي آستان قدس رضوي افرادي هستند كه یا به اداره زائران غير ايراني آستان قدس رضوي مراجعه و يا توسط نخبگان و موسسات فرهنگی مرتبط معرفي شده اند.

 

وی با بیان اینکه اشاعه و ترويج فرهنگ منوّر رضوی ،گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره، زندگي و ابعاد مختلف شخصيت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام رضا(علیه‌السلام) ، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در زمينه فرهنگ رضوي و كمك به انتشار گسترده آن‌ها از اهداف برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی انتخاب كتاب سال رضوي می باشد اظهار داشت: هشتمین جشنواره بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوي  با محتوای تأليف، ترجمه و پايان‌نامه با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، به مناسبت ميلاد باسعادت عالِم آل محمد، حضرت علي بن موسي الرضا(علیه‌السلام)، ولادت با بركت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌اللّه‌عليها) و هم‌زمان با دهه كرامت، در سازمان كتابخانه‏ها، موزه‏ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه  هشتمین جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي شامل بخش هاي مختلفي مانند كتاب برتر، كتاب ديجيتال برتر، پايان نامه برتر، ناشر برتر و آثار شايسته چاپ مي شود و آثار ارسالي بايد داراي يكي از بخش هاي پنجگانه با موضوع امام رضا عليه السلام و خاندان آن حضرت باشد كه طي سال هاي 1393 و 1394 منتشر شده باشد افزود: آثار ارسالی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام)، خاندان امام رضا(علیه‌السلام) [‌حضرت جواد الائمه، حضرت حسين بن موسي الكاظم، حضرت احمد بن موسي الكاظم «شاهچراغ» عليهم‌السلام، و حضرت فاطمه معصومه سلام‌اللّه‌عليها‌] در هر يك از بخش‌هاي پنجگانه، در جشنواره شرکت و مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.

 

گفتنی است، نويسندگان، ناشران و علاقه مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشاني http://ketabsal.aqlibrary.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: