کد خبر: 20420
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 تیر 1394 - 08:27

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان نهمین جشنواره سراسري نشریات دانشجویی

فراخوان ارسال آثار به نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی  آغاز شده و تا پایان شهریور ماه  ادامه دارد.
فراخوان نهمین جشنواره سراسري نشریات دانشجویی


به گزارش لیزنا، نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، با رویکردی آینده نگر و توسعه محور و باهدف شناسایی استعدادهای برتر و تقویت پتانسیل های موجود در این بخش و معرفی آن و همچنین تقدیر از تلاش های مجاهدت گونة دانشجویان فعال درعرصة نشریات دانشجویی به صورت دو سالانه برگزار می شود.


نهمین جشنواره سراسرس نشریات دانشجویی کشور در سه بخش: آثار برتر، نشریات برتر و بخش ویژه می باشد که در بخش آثار برتر، دانشجوی صاحب اثر می‌تواند حداکثر هفت اثر ارائه دهد و در بخش نشریات برتر، صاحب امتیاز یا مدیر مسئول اثر را برای داوری می‌فرستد و بخش ویژه هم شامل آثار منتشر شده در نشریات دانشجویی در محورهای تعیین شده و در قالب های یادداشت،گزارش، مصاحبه، مقاله، طنز، طرح و کاریکاتور است.


گفتني است، جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و دانشجویان و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره به نشانی titr9.ir ارسال کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: