کد خبر: 20533
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 31 تیر 1394 - 23:28

داخلی

»

اخبار کتاب

کانون ده کتاب الکترونیکی عرضه کرد

ده عنوان کتاب الکترونیک پنج زبانه‌ تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی فروشگاه‌ها شد.
کانون ده کتاب الکترونیکی عرضه کرد

 

به گزارش لیزنا، «گل و بلور و خورشید»، «کلاغ خنزر پنزری»، «عمو نوروز و خاله نوبهار»، «قصه‌ی گل‌های قالی»، «قورباغه چاه‌نشین»، «من و یک گلدان خالی»، «زرد و صورتی»، «آهو و پرنده‌ها»، «شش شاگرد تازه» و «کرم سه نقطه» نام این کتاب‌های الکترونیک است.


طراح و کارگردان این کتاب‌ها، جلال وزیری است که با داستان‌هایی از نویسندگان ایرانی و خارجی آن‌ها را طراحی کرده و برنامه‌نویسی این آثار هم کاری از سهراب احمدی است.


این محصولات حاوی انیمیشن و داستان‌های پندآموز، قصه‌گویی و متن‌خوانی به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، کردی و اردو و بازی و سرگرمی همراه با استودیوی موسیقی خلاق است.


در عین حال، قابلیت استفاده به صورت لوح فشرده صوتی، لغت‌نامه پنج زبانه با تلفظ تمام کلمات، کاربری آسان و آموزشی با قابلیت شخصی سازی محیط برنامه، کم حجم و قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز و مکینتاش بدون احتیاج به نصب برنامه‌های جانبی و قابلیت انطباق و اجرا با حداقل سیستم‌های سخت‌افزاری موجود، از ویژگی‌های این کتاب‌ها است.


این 10 کتاب الکترونیک از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ب و ج (6 تا 11 سال) منتشر شده و نمونه‌های آن برای اولین بار تنها در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه شد.

گفتنی است قیمت هر یک از این کتاب‌های الکترونیک 6هزار و 500 تومان است. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: