کد خبر: 20557
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 مرداد 1394 - 14:48

داخلی

»

اخبار کتاب

مقدمه‌ای بر هویت علم اطلاعات و دانش شناسی وارد بازار نشر شد

کتاب مقدمه‌ای بر هویت علم اطلاعات و دانش شناسی با همکاری اداره کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه ها و انتشارات چاپار راهی بازار نشر شد.
مقدمه‌ای بر هویت علم اطلاعات و دانش شناسی وارد بازار نشر شد

 

به گزارش لیزنا، «مقدمه ای بر هویت علم اطلاعات و دانش شناسی»، نوشته دکتر غلامرضا فدایی، با همکاری اداره کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و انتشارات چاپار راهی بازار نشر شد.



در ادامه مباحث مطرح شده در کتابِ «مقدمه ای بر هویت کتابداری و اطلاع رسانی» که پیش از این، در سال 1389 به نگارش این نویسنده منتشر شده است، "مقدمه ای بر هویت علم اطلاعات و دانش شناسی" به بررسی اصول و هویت این رشته می پردازد و اینکه جایگاه آن در درخت علم و خاستگاه و پایگاه آن کجاست و چه رابطه و نسبتی با سایر علوم دارد. و آیا می‌تواند در کنار سایر علوم به عرض اندام بپردازد و از نقش و نقش آفرینی خود بگوید؟ همچنین این کتاب در صدد تشریح وظایف این رشته علمی در جامعه و میزان اهمیت آن است.



کتاب «مقدمه ای بر هویت علم اطلاعات و دانش شناسی» در 503 صفحه، شامل 18 مقاله است که در سه بخش تالیف شده است. بخش اول مباحث فلسفی- نظری است و شامل 8 مقاله است. بخش دوم به مباحث تربیتی- کارکردی می پردازدو از 5 مقاله تشکیل شده و آخرین بخش تحت عنوان، مباحث اجرایی- عملکردی شامل 5 مقاله است.



 کتاب «مقدمه ای بر هویت علم اطلاعات و دانش شناسی» توسط انتشارات چاپار منتشر شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: