کد خبر: 20562
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 مرداد 1394 - 08:33

داخلی

»

اخبار کتاب

سخنرانی جنتی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب مسکو

مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو در 11 شهریور ماه مصادف با دوم سپتامبر 2015 میلادی برگزار خواهد شد که علی جنتی سخنران این مراسم است.
سخنرانی جنتی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب مسکو

 

به گزارش لیزنا، امیرمسعود شهرام نیا مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی پیرامون حضور وزیر ارشاد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو اظهار داشت: همزمان با 11 شهریور ماه افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مسکو با سخنرانی وزیر ارشاد برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه معاون فرهنگی وزیر ارشاد هم احتمالا در این نمایشگاه حاضر خواهد بود، افزود: در غرفه‌ای که به شکل رایگان در اختیار جمهوری اسلامی ایران به مساحت 310 متر قرار می‌گیرد از 11 تا 16 شهریور ماه شاهد برپایی نمایشگاه بین‌المللی مسکو خواهیم بود.

 

به گفته وی، در کنار این غرفه در بخش خارج نمایشگاه و قسمت برنامه‌های جنبی هم برای برنامه‌ها و نمایشگاه‌های هنری و نمایش فیلم غرفه‌ای در اختیار ایران خواهد بود.

 

وی در پایان پیرامون فیلم‌های سینمایی که از سوی ایران در مسکو به نمایش گذاشته خواهد شد گفت: هنوز فیلم‌ها انتخاب نشده‌اند اما بزودی در این راستا هم اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

 

گفتنی است ایران به عنوان میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه مسکو شرکت خواهد کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: