کد خبر: 20865
تاریخ انتشار: شنبه, 07 شهریور 1394 - 10:47

داخلی

»

اخبار کتاب

28 شهریور از برگزیدگان صنعت چاپ قم تجلیل می‌شود

عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم از برگزاری جشن روز صنعت چاپ در 28 شهریور خبر داد و گفت: علاوه بر فعالان و برگزیدگان از پیشکسوتان این صنعت قدردانی خواهد شد.
28 شهریور از برگزیدگان صنعت چاپ قم تجلیل می‌شود

 

به گزارش لیزنا، عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استان قم به عنوان یکی از برگزارکنندگان این جشنواره، روز چهارشنبه 28 شهریورماه مراسمی را به منظور تقدیر از برگزیدگان و پیشکسوتان صنعت چاپ برگزار می‌کند.

 

دانشی با اشاره به مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و اتحادیه صنف چاپخانه‌داران در برپایی این مراسم گفت: از دیگر مراسمی که به مناسبت روز صنعت چاپ در نظر گرفته شده، دیدار و گفت‌وگو با فعالان این حوزه در استان است تا از نزدیک با مشکلات و مسائل آنها آشنا شویم.

 

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درباره جایگاه صنعت چاپ استان قم گفت: استان قم به لحاظ وسعت در حوزه صنعت چاپ در جایگاه بالایی قرار دارد و به دلیل این‌که مرکزیت چاپ و نشر بسیاری از کتاب‌های حوزه دین در این شهر است، نیاز به توجه ویژه در این زمینه به ویژه در دوران پساتحریم دارد. به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا در دوره گشایش اقتصادی بتوانیم تسهیلات مالی ویژه‌ای را از سوی مسئولان وزارتخانه‌های مرتبط مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر بگیریم.

 

دانشی با اشاره به وجود دانشگاه علمی ـ کاربردی زیرنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وجود رشته‌های مرتبط با حوزه چاپ و تحصیل افراد در آن کمک می‌کند تا نیروی حرفه‌ای‌تری به بازار چاپ و نشر تزریق شود و سعی خواهیم کرد تا استادان دارای بالاترین استانداردها برای تدریس باشند.

 

وی در پایان سخنانش افزود: امیدوارم صنعت چاپ استان قم یکی از اولویت‌های مسولان استانی باشد تا در این دوره گام‌هایی برای توسعه آن برداریم. وجود شهرک چاپ و نشر و مراکز بسیاری که در این حوزه داریم، نیازمند استفاده از آخرین دستاوردهای صنعتی،‌حرفه‌ای است تا با استفاده از آنها بتوانیم در حوزه صنایع وابسته و کتاب‌های دینی رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: