کد خبر: 21178
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مهر 1394 - 11:39

داخلی

»

اخبار کتاب

«نجار: بزرگ ترين راهكار موفقيت» منتشر شد

كتاب نجار: بزرگ ترين راهكار موفقيت نوشته جان گوردن با ترجمه ياسين قاسمي از سوي انتشارات البرز منتشر شد.
«نجار: بزرگ ترين راهكار موفقيت» منتشر شد

 

ياسين قاسمي در گفتگو با لیزنا گفت: شخصيت اصلي داستان را به‌عنوان يك مربي در نظر بگيريد. او به شما مي‌آموزد هر انساني كه عشق بورزد، خدمت كند و براي ديگران اهميت قائل شود يك رهبر است. اگر شما تاجر هستيد، توجه خود را از پيروزي (صرف‌نظر از هر مفهومي كه برايتان دارد) برگردانده و آن را معطوف به عشق ورزيدن، اهميت دادن و كمك به پيشرفت ديگران سازيد. اگر اين كار را انجام دهيد به موفقيت خواهيد رسيد و كار شما به اندازه‌اي پيشرفت خواهد كرد كه هرگز تصورش را هم نمي‌كرديد.

 

وی افزود: همچنين ياد مي‌گيريد كه براي رسيدن به موفقيت حقيقي بايد به ديگران كمك كنيد. هدف اصلي ما در زندگي، سنجيدن و قضاوت كردن ديگران نيست، بلكه كمك به آن‌هاست تا در هر كاري كه انجام مي‌دهند به موفقيت برسند. به بيان ديگر، موفقيت را بايد تقسيم كرد. باعث خوشحالي‌ است كه تصميم گرفته‌ايد اين كتاب را بخوانيد.

 

قاسمی گفت: كتاب نجار مي‌تواند زندگي شما را متحول كند. و شما هم به نوبه خود مي‌توانيد، زندگي افراد پيرامون خود را تغيير دهيد و به همين ترتيب، آن‌ها هم مي‌توانند در زندگي كساني كه با آن‌ها رابطه دارند تغيير به وجود آورند و شايد با روش (هر بار يك نفر) همه ما به كمك هم بتوانيم دنيا را دگرگون سازيم.

 

كتاب زندگينامه الكس فرگوسن، شفاي قلب، وعده يك مداد، تك واژه اي كه زندگي شما را تغيير مي دهد از ديگر آثار اين مترجم جوان زاهداني است.

 

كتاب «نجار: بزرگترين راهكار موفقيت» در 168 صفحه با قيمت 9000 تومان توسط انتشارات البرز روانه بازار كتاب شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: