کد خبر: 21189
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مهر 1394 - 22:12

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار کتابهای «اشتراک جهانی منابع» و «نبض کتاب» در حوزه علم اطلاعات

  کتابهای «اشتراک جهانی منابع» و «نبض کتاب» در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی منتشر شد.
انتشار کتابهای «اشتراک جهانی منابع» و «نبض کتاب» در حوزه علم اطلاعات

 

به گزارش لیزنا، کتاب نبض کتاب، به کوشش دکتر امیررضا اصنافی، استادیار گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی و با همیاری جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد این رشته، تدوین و منتشر شد.

 

این کتاب، در برگیرنده مطالب تخصصی در حوزه کتابخانه ها، علم اطلاعات و دانش شناسی است که پیش از این در قالب یک مجموعه برنامه رادیویی به نام نبض کتاب به سردبیری علی اکبری، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد و اجرای دکتر اصنافی از رادیو گفتگو پخش می شد. این کتاب توسط انتشارات همارا منتشر شده است. 

 

همچنین کتاب اشتراک جهانی منابع، نوشته لیندا فردریکسن، مارگارت بین و هیدی نانس، توسط دکتر امیررضا اصنافی، عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی، فرشیده فتحی، کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی و علیرضا گلشنی، کارشناس رشته تاریخ ترجمه و توسط انتشارات دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد. این کتاب می تواند مورد استفاده دانشجویان، کتابداران و اساتید رشته علم اطلاعات و دانش شناسی قرار گیرد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: