کد خبر: 21214
تاریخ انتشار: جمعه, 10 مهر 1394 - 10:41

داخلی

»

اخبار کتاب

آیین پایانی اولین دوره‌ جایزه‌ «گوزن زرد» برگزار می‌شود

  آیین پایانی اولین دوره‌ی جایزه‌ی گوزن زرد روز پنج‌شنبه، ۱۶ مهرماه 94، از ساعت 1۵:30 در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
آیین پایانی اولین دوره‌ جایزه‌ «گوزن زرد» برگزار می‌شود

 

به گزارش لیزنا، جایزه‌ ادبی گوزن زرد نخستین جایزه‌ کتاب به انتخاب والدین و کودکان است که با هدف توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در خانواده و رساندن کتاب‌های مناسب به دست بچه‌های ایران با همکاری فصلنامه‌ پژوهشنامه‌ ادبیات کودک و نوجوان و پشتیبانی شرکت تولیدی شیو (شیبا) برگزار می‌شود.

 

در اولین دوره‌ جایزه‌ ادبی گوزن زرد ۱۰۰ کتاب راه یافته به فهرست‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم لاک‌پشت پرنده (که به تشخیص گروه داوریِ این فهرست برای گروه سنی خردسال و کودک مناسب بود) توسط بیست خانواده‌ی ایرانی مطالعه و ارزیابی شد. و درمجموع، ۱۰ کتاب (۵ عنوان ترجمه و ۵ عنوان تألیف) که بیش‌ترین امتیاز را از گروه داوری کسب کرده بود، به مرحله‌ی نهایی رسید.

 

آیین پایانی جایزه‌ی گوزن زرد هم‌زمان با آغاز هفته‌ی ملی کودک روز پنج‌شنبه، ۱۶ مهرماه 94، از ساعت 1۵:30 تا ۳۰: ۱۷ در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به نشانی تهران. خیابان سمیه. بین خیابان مفتح و فرصت. بن‌بست پروانه. شماره‌ی ۲ برگزار می‌شود.

 

حضور همه دوستداران کتاب، خانواده‌ها و بچه‌ها در این مراسم آزاد است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ جایزه‌ی گوزن زرد، اعلام آمادگی برای داوری کتاب و... می‌توانند به وب‌سایت این جایزه به نشانی اینترنتی http://gavaznzard.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: