کد خبر: 21586
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 آبان 1394 - 13:33

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از 10 کتاب كنفرانس بين المللي افق نو در سرای اهل قلم

مراسم رونمايي از 10 عنوان از كتابهاي كنفرانس بين المللي افق نو با موضوع «خشونت پليس امريكا عليه سياه پوستان آمريكايي» دوشنبه 11 آبان در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.
رونمایی از 10 کتاب كنفرانس بين المللي افق نو در سرای اهل قلم

 

به گزارش لیزنا، رونمایی از كتابهاي كنفرانس بين المللي افق نو با حضور کالب موپن از آمریکا، ائونید ساوین از روسیه، مایکل کالینز، مانوئل گالیانا رز از اسپانیا و نادر طالب زاده، دبیر کنفرانس بین المللی افق نو دوشنبه 11 آبان از ساعت14 تا16 در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.

 

کتابهای که در این برنامه رونمایی می شوند عبارتند از: صهیونیسم و بحرانه مالی آمریکا (شیطان در سرچشمه)، صهیونسیم و سقوط اخلاق در غرب، یهود و هزار توی فراماسونری در مسیحیت، ولایت فقیه از منظر زندگی و اندیشه امام خمینی(ره)، قدرت لابی اسرائیل در آلمان، لابی اسرائیل در روسیه، قدرت لابی اسرائیل در انگلیس، آمریکا- اورشالیم جدید، جنگ ایران و عراق – جنگ صهیونسیم علیه امام خمینی(ره) و مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی افق نو تحق عنوان خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان.

 

سرای اهل قلم در تهران، خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2، طبقه همکف واقع شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: