کد خبر: 21589
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 آبان 1394 - 19:56

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از کتاب «دفترچه های خاکی»

به مناسبت روز دانش آموز و برای نخستین بار در شهر تهران آیین رونمایی از اولین کتاب شهدای دانش آموز هشت سال دفاع مقدس با عنوان «دفترچه های خاکی»  به همت فرهنگ‌سرای مهر در دبیرستان شهید کشوری برگزار خواهد شد.
رونمایی از کتاب «دفترچه های خاکی»

 

 

به گزارش لیزنا، از جمله حاضرین و سخنران‌ها در  برنامه رونمایی از کتاب « دفترچه‌های خاکی »،  محمد تقی فهمیده؛ پدر شهید محمدحسین فهیمده، سرهنگ علی‌ صابر ماهانی؛ رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، بیژن صمدی؛ راوی جنگ تحمیلی و مسئول اعزام دانش‌آموزان به جبهه، سید احمد موسوی؛ رییس آموزش و پرورش منطقه 19، عباس بابازاده؛ قائم مقام شهردار منطقه19 و الناز عباسیان؛ نویسنده کتاب قابل ذکر است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه نوزده، این برنامه، روز سه‌شنبه 12 آبان‌ماه، ساعت 10 در دبیرستان شهید کشوری واقع در سه راه شریعتی، خیابان مهران برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده می توانند به نشانی اینترنتی mehr.farhangsara.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن: 55033900 تماس بگیرند.

 

فرهنگ‌سرای مهر در خیابان خانی آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: