کد خبر: 21609
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 آبان 1394 - 11:35

داخلی

»

اخبار کتاب

همکاری ستاد هفته کتاب و جشنواره فیلم کوتاه تهران

موسسه خانه کتاب و انجمن سینمای جوان در آستانه بیست و سومین دوره هفته کتاب و نیز سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به منظور همکاری در ترویج کتاب و کتابخوانی تفاهم نامه امضاء کردند.
همکاری ستاد هفته کتاب و جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش لیزنا، همزمانی بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (۲۳تا ۳۰آبان) و سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بهانه امضای این تفاهم نامه همکاری بوده و این دو برنامه و آغاز اجرای آن است.

 

بر اساس این تفاهم نامه مسئولان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران روز 25 آبان را در تقویم جشنواره به نام روز «کتاب و سینما» نامگذاری کرده اند. از دیگر برنامه های این جشنواره در همین راستا بزرگداشت زنده یاد «زاون قوکاسیان» کارگردان، فیلمساز، منتقد، مدرس و مولف کتابهای سینمایی است.

 

همچنین موسسه خانه کتاب در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از میان فیلمهایی که به موضوع کتاب توجه کرده اند به یک اثر به عنوان فیلم برگزیده جایزه اهداء می کند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی ستاد هفته کتاب، تجهیز کتابخانه های دفاتر انجمن سینمای جوان و حمایت از تولید فیلم کوتاه با موضوع کتاب از دیگر بندهای این تفاهم است.

 

برگزاري نشستهايي با موضوع كتابخواني توسط طرفين، توليد مشترك فيلم با رويكرد کتاب محور، تكثير و انتشار فيلمهايي با موضوع كتاب و كتابخواني، همكاري در برگزاري جشنواره هاي منطقه اي با رويكرد كتاب و كتابخواني و برگزاری نشستهاي مرتبط از دیگر بندهای این تفاهم نامه همکاری است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: