کد خبر: 21639
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 آبان 1394 - 08:13

داخلی

»

اخبار کتاب

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از اول تا چهارم آذرماه در دانشگاه تهران برپا می ‏شود.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی

به  گزارش لیزنا، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، عمده آثار، کتاب‏های اورژینال (اصیل) خواهند بود که  از سال 2012 به بعد منتشر شده‏ اند و  هیچ گونه کتاب‌ افست یا  منتشرشده بدون اخذ مجوز از ناشر اصلی عرضه نمی‌شود.

 

این آثار همگی به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه هستند و  برخلاف نمایشگاه‌هایی که از سوی انجمن ناشران دانشگاهی برپا می‏ شود،  در این نمایشگاه تاکید بر عرضه کتاب‏های خارجی است.

 

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، کتاب‏های ارائه‌شده با تخفیفی  حداقل 15 درصدی  تا 70 درصدی عرضه می‌شوند.

 

ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که توسط  چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند و نیز فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان  و بن کارت از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه است.

 

سیزدهمین نمایشگاه بین‏المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از ساعات 9 تا 17 در تالار  علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد بود.

 

انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که به عنوان بزرگ‏ترین نمایشگاه بین‎المللی کتاب در ایران بعد از نمایشگاه کتاب تهران شناخته می‏شود.

 

دوازدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی، سال گذشته در دانشگاه تربیت مدرس برپا شده بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: