کد خبر: 21676
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 آبان 1394 - 19:23

داخلی

»

اخبار کتاب

اعلام برنامه های هفته کتاب در استان همدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برنامه های بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.
اعلام برنامه های هفته کتاب در استان همدان

به گزارش لیزنا، فاضل عبادی، تقدیر از خادمان فرهنگی را مهمترین برنامه هفته کتاب استان همدان دانست و گفت: ما در آستانه هفته کتاب برنامه نمایشگاه کتاب را در سراسر استان داریم. همچنین مراسم تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب، جلسات نقد و بررسی کتاب، برنامه های فرهنگی و ادبی، برنامه های مرتبط با توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و... از مهمترین برنامه های استان همدان در هفته کتاب است.

 

عبادی گفت: تجلیل و تقدیر از ناشران، مؤلفان و پیشکسوتان عرصه کتاب، برگزاری کلاس های آسیب شناسی حوزه مکتوب و... از دیگر برنامه های استان همدان و شهرستان های تابع آن در بیست و سومین دوره هفته کتاباست.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان همدان ادامه داد: مراسم نکوداشت نویسندگان، تقدیر از فعالان فرهنگی، مسابقه کتاب و کتابخوانی، اهدای کتاب به کتابخانههای استان و برگزاری نمایشگاه کتاب در ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستانها از دیگر برنامه های پیشنهادی استان برای این دوره از هفته کتاب است.

 

عبادی با اشاره به اینکه در سال گذشته شعار ما تبدیل همدان به قطب فرهنگی بود عنوان کرد: برای توسعه فرهنگ مکتوب، نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان را با مشارکت اهالی رسانه و سایر مسئولان از 24 تا 30 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی همدان برپا می کنیم.

 

مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه برنامه های مرتبط با حوزه کتاب نباید صرفا به هفته کتاب محدود شود، گفت: ما باید در طول سال برنامه های متنوعی در حوزه کتاب برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح استانی و کشوری برگزار کنیم.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: