فراخوان مسابقه‌ معرفی کتاب لاک‌پشت پرنده

 

به گزارش لیزنا، کودکان و نوجوانان می توانند کتاب محبوب شان را از فهرست کتاب‌های برگزیده‌ی لاک‌پشت پرنده انتخاب و به کودکان ایرانی معرفی کنند و  فیلم آن را برای مسابقه بفرستند.

 

شرایط شرکت در این مسابقه به شرح زیر اعلام شده است:

 

-          شرکت در این مسابقه برای همه ی سه تا پانزده ساله‌ها آزاد است.

-          کودک و یا نوجوان شرکت‌کننده باید در  ابتدای فیلم خود را (نام و نام‌خانوادگی، سن و شهر محل سکونت) را معرفی کند. اگر داور جایزه‌ی ادبی گوزن زرد است، در معرفی به این مورد اشاره کند.

-          پدرها و مادرها می‌توانند از فرزندشان سوال کنند واو پاسخ بدهد ولی نباید در فیلم باشند.

-          پدرها و مادرها در تصمیم و اجرای فرزندشان دخالت نکنند و اشتباه‌های احتمالی را تصحیح نکنند و اجرای سلیقه‌ی خودشان را از کودک نخواهند. خلاقیت و طنز‌ در معرفی امتیاز دارد.

-          فقط معرفی کتاب‌هایی که به فهرست‌ لاک‌پشت پرنده راه یافته است، در مسابقه شرکت داده می‌شود. نام این کتاب‌ها در وبلاگ لاک‌پشت پرنده (لینک اول و لینک دوم)  درج شده است. به شرکت‌کننده‌هایی که کتاب نویسنده‌های ایرانی را انتخاب و معرفی می‌کنند، امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

-          فیلم های تهیه شده با نرم افزار تلگرام به شماره‌ی ۰۹۳۹۳۰۲۱۸۰۶ فرستاده شود. توجه کنید که این شماره با شناسه‌ی @gavaznezard فقط برای ارسال فیلم است و نه تماس تلفنی.

-          مهلت ارسال فیلم‌ها تا پنجم بهمن ۹۴ است.

-          فیلم‌های برتر به انتخاب تحریریه‌ی ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده در قالب لوح‌ فشرده ضمیمه‌ی شماره‌ی سوم ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده (ویژه‌ی نوروز ۹۵) منتشر می‌شود و بر پایه ی رأی خواندگان نشریه، برگزیدگان مشخص خواهد شد. به ده نفر اول هدیه‌ای به رسم یادبود و از نفر برگزیده تقدیر خواهد شد.