کد خبر: 22574
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 دی 1394 - 11:32

داخلی

»

اخبار کتاب

خوانش نمایشنامه «راز»

نمایشنامه «راز» نوشته جان مورتیمر و به کارگردان نرگس رضایی، در فرهنگسرای سرو خوانش می شود.
خوانش نمایشنامه «راز»

به گزارش لیزنا، نمایشنامه «راز»، داستان مرد ثروتمندی است که در شرف مرگ خود هیچ وارثی ندارد و تنها وارث او، خواهرش است تا اینکه پی به وجود فرزندی از خود می برد.

 

جان مورتیمر نویسنده، درام نویس و فیلمنامه نویس معروف انگلیسی یکی از چهره های سرشناس ادبیات انگلستان است. وی 21 آوریل سال 1923 به دنیا آمد و دانش آموخته دانشگاه آکسفورد بود. او وکالت را از سال 1940 شروع کرد و سپس به نویسندگی پرداخت. جان مورتیمر در سن 85 سالگی در گذشت.

 

گفتنی است، منوچهر ساکی، حمید طاهری، کیان پرتو، پوریا ولی محمد، سارا خرم دل، سارا اسماعیل خانی، ملیکا محمدی، محمد اعلائی و آتنا باقری نقش‌ خوانان این نمایشنامه خواهند بود.

 

علاقه‌ مندان برای تماشای این نمایشنامه‌ خوانی می ‌توانند ساعت 18، روز شنبه 26 دی 1394 به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت با شماره ۸۸۷۸۶۲۷۶ داخلی ۴۱۲ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: