کد خبر: 22598
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 دی 1394 - 10:49

داخلی

»

اخبار کتاب

تازه های انتشارات نظری

انتشارات نظری از 5 کتاب جدید خود در حوزه های علوم انسانی، اسلامی، سیاسی، تجربی و فنی رونمایی کرد.
تازه های انتشارات نظری

به گزارش لیزنا، انتشارات نظری با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در حوزه نشر کتاب های علوم انسانی، اسلامی، سیاسی، تجربی و فنی، 5 کتاب جدید منتشر کرده است. تازه های نشر انتشارات نظری عبارت است از: «پنج قلوهای خیالاتی»، «نازنین»، «جهان پهلوان فرزند ایران»، «معجزه بیان» و «تقابل دین با سیاست».

 

«پنج قلوهای خیالاتی» نوشته جمشاد خاکپور در 200 صفحه و با بهای 7000 تومان توسط انتشارات نظری به چاپ رسیده است. این کتاب شامل 6 فصل پنج قلوهای خیالاتی، نجات یافته، رندو و سیزیف، جاودانگی و تُمور است.

 

کتاب «نازنین» نوشته ن کارگر (غفاری) در 208 صفحه و با بهای 9000 تومان یکی دیگر از کتاب های منتشر شده توسط انتشارات نظری است. این داستان دارای مضمونی ساده و روان و در عین حال شیرین است و زندگی مردم عادی جامعه را به تصویر می کشد.

 

«جهان پهلوان فرزند ایران» نوشته ی امیر کرمی در 128 صفحه و با بهای 7000 تومان از تازه های نشر این انتشارات است. این کتاب در 12 فصل نگاشته شده است که در مورد جهان پهلوان تختی است.

 

«معجزه بیان» نوشته رضا رنجبر است که برای بار سوم به چاپ رسیده است. این کتاب در 166 صفحه و با بهای 15000 تومان به بازار نشر عرضه شده است. کتاب مزبور شامل 10 فصل است که عبارتند از: تصمیم برای تغییر، بکوش و بجوی و بیاب، فیزیک صدا، چشم و گوش گوینده، تجربه ها، گفتار بی صدا، بیدار شو، مخاطب شناسی، فنون مذاکره و سخنرانی. کتاب «معجزه بیان» به معرفی و بررسی تجربه بهترین و بزرگترین آموزگاران و سخنوران حرفه ای پرداخته است.

 

«تقابل دین و سیاست در آذربایجان» نوشته محمد اردبیلی (م.ق) در 320 صفحه و با بهای 13000 تومان در 6 فصل به چاپ رسیده است. فصل اول کتاب به معرفی سابقه دینی آذربایجان پرداخته است. فصلول دیگر این کتاب شامل نهادهای دینی دولت آذربایجان، اقدامات ضد دینی دوران الهام علی اف، گروه ها و احزاب اسلامی آذربایجان، آذربایجان و ایران و کلام آخر است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: