کد خبر: 22606
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 دی 1394 - 13:45

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار کتاب «حرکات اصلاحی»

کتاب «حرکات اصلاحی»  نوشته دکتر مسعود گلپایگانی، محمد خرمی مقدم و آیت طهماسبی به کوشش انتشارات بامداد کتاب منتشر شد.
انتشار کتاب «حرکات اصلاحی»

به گزارش لیزنا، حرکات اصلاحی به مجموعه تمرینات، حرکات و فعالیت های منظم و هدفمندی اطلاق می شود که با هدف شناسایی، تشخیص و رفع ناتوانی ها و ضعف های جسمانی، روانی، ارگانیکی، اصلاح ناهنجاری های بدنی و پیشگیری و درمان برخی از بیماری ها با تاثیرگذاری بر سیستم عصبی- عضلانی اسکلتی بر مبنای اصول علمی طراحی و زیر نظر متخصص در دوره های زمانی و تکراری مناسب اجرا می شود.

 

کتاب «حرکات اصلاحی» توسط دکتر مسعود گلپایگانی، عضو هیات علمی دانشگاه اراک، محمد خرمی مقدم، کارشناس ارشد حرکات اصلاحی دانشگاه اراک و آیت طهماسبی، کارشناس ارشد حرکات اصلاحی دانشگاه اراک در 272 صفحه و 8 فصل نگاشته شده است. فصل های این کتاب عبارت از وضعیت بدنی و تعادل، ثبات مرکزی و مفاهیم مرکزی، رشد جسمانی، ناهنجاری های صورت، تنه، ستون مهره، ناهنجاری های اندام فوقانی، ناهنجاری های اندام تحتانی، نشستن و راه رفتن، آزمایشگاه حرکات اصلاحی و پاسخنامه سوالات کنکور ارشد به تفکیک فصول است.

 

در این کتاب با توجه به اهداف اصلی این رشته، ضمن ارائه مفاهیم مهم، علمی و قابل بحث به صورت مختصر و مورد نیاز، سوالات کنکور مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها به انضمام پاسخ های تشریحی آن ها ارائه شده است.

 

مولفان این کتاب در مقدمه آن ادعا کرده اند که مجموعه حاضر بیشتر بر روی شناخت ناهنجاری های بدنی، علل، علایم و عوارض آن ها تمرکز داشته و به منظور افزایش بهره وری کتاب در ابتدای هر فصل اهداف آموزشی، کلیدواژه ها، نتایج یادگیری و اهداف شخصی قرار داده شده است.

 

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فایل PDF بیست صفحه اول کتاب به این آدرس مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: