کد خبر: 22611
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 دی 1394 - 16:11

داخلی

»

اخبار کتاب

8 اثر در حوزه دامپزشکی و مهندسی به مرحله دوم کتاب سال راه یافت

دبیرخانه سی و سومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی آثار راه یافته به مرحله دوم داوری در گروه های «دامپزشکی»، «مهندسی مواد و معدن» و « مهندسی برق » را اعلام کرد.
8 اثر در حوزه دامپزشکی و مهندسی به مرحله دوم کتاب سال راه یافت

 به گزارش لیزنا، در گروه «دامپزشکی» 7 اثر به مرحله اول داوری راه یافته است که از این تعداد دو کتاب با عنوان های «فیزیولوژی دامپزشکی کانینگهام»، تالیف بردلی جی. کلین با ترجمه مشترک وهاب باباپور، عباس پرهام و مرتضی زنده دل و «مسمومیت ها در دام های بزرگ» اثر مشترک تقی تقی پور و افشین رئوفی به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال رسیده است.

 

در گروه «مهندسی مواد و معدن» از بین 21 اثر راه یافته به مرحله اول نیز 3 اثر با عنوان کتاب های «علم و مهندسی پوشش های حرارتی»، تالیف لخ پاولوسکی با ترجمه مشترک سعیدرضا بخشی، مجتبی ونکی و سعید بهرام زاده و نیز کتاب«تیتانیم: جی. لوتیرینگ» نوشته جی. سی. ویلیامز با ترجمه میثم جلالی، حسین بنامتجدد و مهدی ملکی و کتاب «مهندسی انفجار در معادن روباز با استفاده از سیستم های هوشمند»، به قلم مشترک نادر قاسم پور، مسعود منجزی و مصطفی آصفی نیز به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال راه یافت.

 

همچنین، در گروه «مهندسی برق» پس از بررسی 33 اثر در مرحله اول 3 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. کتاب های «منابع تولید انرژی الکتریکی در قرن بیست و یکم» تالیف سید مسعود مقدس، «ماشین های الکتریکی مخصوص»، تالیف ابوالفضل واحدی و «نظریه کدگذاری کانال» تالیف حسین خالقی بیزکی از جمله این آثار هستند.

 

گفتنی است اختتامیه سی وسومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان بهترین آثار برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: