کد خبر: 22697
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 بهمن 1394 - 09:55

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «کاربرد نمودارها در تربیت بدنی و علوم ورزشی»

کتاب «کاربرد نمودارها در تربیت بدنی و علوم ورزشی» توسط انتشارات بامداد کتاب منتشر شد.
کتاب «کاربرد نمودارها در تربیت بدنی و علوم ورزشی»

 

به گزارش لیزنا، کتاب «کاربرد نمودارها در تربیت بدنی و علوم ورزشی» نوشته دکتر حسین پورسلطانی زرندی، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و علی ضیائی، دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه خوارزمی در 124 صفحه و با بهای 11900 تومان توسط انتشارات بامداد کتاب منتشر شد.

 

نمودارها همواره به عنوان ابزاری سودمند به منظور نمایش بهتر تحلیل ‌های آماری، مورد استفاده قرار می ‌‌گیرند. با توجه به اینکه نرم‌افزار SPSS دراکثر پژوهش‌ های علمی کاربرد دارد؛ پژوهشگران مختلف نیز تمایل دارند تا از انواع نمودارها در جهت ایجاد درک بهتر از نتایج تحلیل ‌های آماری خود بهره ببرند.

 

کتاب حاضر نیز تلاش کرده است با توجه به اهمیت و کاربرد نمودارهای نرم‌افزار SPSS در علوم مختلف، تا حد امکان پاسخگوی نیاز پژوهشگران باشد.

 

کتاب «کاربرد نمودارها در تربیت بدنی و علوم ورزشی» در11  فصل نگاشته شده است که عبارتند از: نمودار ستونی، نمودار 3-D، نمودار خطی، نمودار ناحیه ای (Area)، نمودار دایره ای، نمودارهای بالا- پایین، نمودار جعبه ای، نمودار ستونی خطا، نمودار هرم جمعیتی، نمودار پراکنش/ نقطه ای و نمودار هیستوگرام.

 

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود 20 صفحه اول کتاب در قالب PDF به این لینک مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: