کد خبر: 22711
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 بهمن 1394 - 09:46

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار دو کتاب جدید در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی

مجموعه مقالات دو همایش «ایمنی در کتابخانه ها» و «رسانه های اجتماعی در مراکز اطلاع رسانی» با همت و حمایت انتشارات کتابدار به چاپ رسید.
انتشار دو کتاب جدید در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی

 

«ایمنی در کتابخانه ها»

به گزارش لیزنا، کتاب مجموعه مقالات منتشر شده در همایش ملی «ایمنی در کتابخانه ها» که در تاریخ 9 اردیبهشت ماه توسط انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده بود، به همت انتشار کتابدار به بازار نشر عرضه شد.

 

این کتاب حاوی 37 مقاله است که در همایش ملی «ایمنی در کتابخانه ها» ارائه شد. کتاب در سه بخش مقالات ارائه شده به صورت شفاهی، مقالات ارائه شده به صورت پوستر و مقالات ارائه شده به صورت چاپ در مجموعه مقالات تنظیم شده است.

 

گردآورندگان اثر دکتر امیر رضا اصنافی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و مهدی رحمانی هستند. هما ارشدی، مریم انصاری و کبری پاشازاده نیز از ویراستاران این کتابند.

 

کتاب «رسانه های اجتماعی در مراکز اطلاع رسانی»

کتاب «رسانه های اجتماعی در مراکز اطلاع رسانی» شامل مجموعه مقالات ارائه شده در هشتمین همایش ملی ادکا است که در تاریخ 20 آبان 1394 ، توسط انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

با همت و پشتیبانی انتشارات کتابدار کتاب «رسانه ‌های اجتماعی در مراکز اطلاع رسانی» در روز همایش رسانه ‌های اجتماعی در مراکز اطلاع رسانی منتشر شد.

کتاب حاضر مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی اتحادیه انجمن‌ های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش ‌شناسی است که حاصل تلاش یک ساله کادر علمی و اجرایی همایش است. كتاب حاضر حاوی ٣٤ مقاله  و در مجموع ٤٩٢ صفحه است و از دو ديدگاه حائز اهميت است: تنها مقالاتی در کتاب منتشر شدند که امتیازات بالایی را در داوری کسب کرده بودند، ما بقی مقالات فقط در چکیده ‌نامه منتشر شدند؛ کلیه کارهای ویراستاری و صفحه آرایی مقالات توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی انجام گرفت.

 

گفتنی است گردآورندگان کتاب مزبور دکتر محمد امین عرفان ‌منش، مهدی رحمانی و میلاد روشنی هستند. هما ارشدی، مریم انصاری، سیده کبری پاشازاده، پری حسین زاده، زهرا جوادی و مهدی رحمانی از ویراستاران اثر هستند.

 

علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب به انتشارات کتابدار واقع در خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، کوچه نوروز، پلاک3 مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 1 - 88979560، 54 تا 8‌8481353 تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: