کد خبر: 22854
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 بهمن 1394 - 11:18

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

از پوستر هشتمین دوره جشنـــواره کتاب بر‌تر کودک و نوجوان که توسط کیانوش غریب‌پور طراحی شده‌ است، رونمایی شد.
رونمایی از پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

 

به گزارش لیزنا، محمد مجری‌سازان‌طوسی، دبیر هشتمین جشنواره کتاب برتـر کودک و نوجوان از رونمایی پوستر هشتمین جشنواره کتاب بر‌تر با حضور جمعی از داوران جشنواره، اعضای هیئت مدیره انجمن و اعضای کارگروه جشنواره و نمایندگان اداره کل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد.

 

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان صبح امروز (چهارشنبه ۱۴ بهمن ‌ماه 1394) در محل سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار شــد.

 

محمد مجری سازان طوسی اظهار داشـت: پوستر این دوره جشنواره توسط کیانوش غریب‌پور از تصویرگران صاحب نام کشــور در ابعاد ۵۰ در ۷۰ طراحی شده که به زودی میان علاقه مندان و مراکــز فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های سطح تهـران توزیع خواهـد شـد.

 

گفتنی است هشتمین جشنواره کتاب بر‌تر کودک و نوجوان با شعــار «مـاه تا مـاهــی، تو دست بچـه‌هامان کاش باغ های مهـر و آگـاهی» با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگی شهـرداری تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ۲۶ بهمن ماه سال جاری در تالار ایوان شمـس برگزار می‌شود و از ناشران کتاب‌های برگزیده تقدیر خواهد شـد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: