رونمایی از پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

 

به گزارش لیزنا، محمد مجری‌سازان‌طوسی، دبیر هشتمین جشنواره کتاب برتـر کودک و نوجوان از رونمایی پوستر هشتمین جشنواره کتاب بر‌تر با حضور جمعی از داوران جشنواره، اعضای هیئت مدیره انجمن و اعضای کارگروه جشنواره و نمایندگان اداره کل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد.

 

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان صبح امروز (چهارشنبه ۱۴ بهمن ‌ماه 1394) در محل سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار شــد.

 

محمد مجری سازان طوسی اظهار داشـت: پوستر این دوره جشنواره توسط کیانوش غریب‌پور از تصویرگران صاحب نام کشــور در ابعاد ۵۰ در ۷۰ طراحی شده که به زودی میان علاقه مندان و مراکــز فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های سطح تهـران توزیع خواهـد شـد.

 

گفتنی است هشتمین جشنواره کتاب بر‌تر کودک و نوجوان با شعــار «مـاه تا مـاهــی، تو دست بچـه‌هامان کاش باغ های مهـر و آگـاهی» با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگی شهـرداری تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ۲۶ بهمن ماه سال جاری در تالار ایوان شمـس برگزار می‌شود و از ناشران کتاب‌های برگزیده تقدیر خواهد شـد.