برگزاری 35 دوره آموزش چاپ و نشر در 9 ماه گذشته

 

به گزارش لیزنا، محمود رضا برازش اعلام کرد اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه آموزش چاپ و حمایت از واحدهای چاپی و در راستای اهداف تبیین شده این دفتر، از خرداد ماه سال جاری تاکنون دوره های آموزشی - تخصصی چاپ و نشر را در سراسر کشور برگزار کرده است.

 

برازش با اشاره به زمان و محل برگزاری این دوره های آموزشی گفت: این دوره های آموزشی از خرداد ماه سال جاری آغاز شده اند و تا به امروز 11 استان کشور میزبان این دوره های آموزشی برگزار بوده اند. این دوره های آموزشی در استان های یزد، اردبیل، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قزوین، خراسان رضوی، بوشهر، البرز، گلستان و خوزستان برگزار شده اند.

 

مدیر کل اداره چاپ و نشر درباره موضوعات این دوره های آموزشی نیز گفت: آماده سازی فایل برای چاپ، کاغذ در چاپ افست، مرکب در چاپ افست، لیتوگرافی و مدیریت رنگ از جمله عناوین این دوره های آموزشی بوده اند.

 

برازش بیان کرد: دوره های آموزشی تخصصی چاپ و نشر با حمایت دفتر چاپ و نشر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان ها و صنوف صنعت چاپ برگزار می شود. همچنین در پایان هر دوره گواهی معتبر آموزشی به شرکت کنندگان اعطا می گردد.