کد خبر: 22953
تاریخ انتشار: شنبه, 24 بهمن 1394 - 17:18

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزیدگان نهایی جشنواره خلق کتاب تصویری اعلام می شوند

آیین پایانی دومین دوره ی جشنواره ی خلق کتاب تصویری که در آن برگزیدگان نهایی این جشنواره معرفی خواهند شد، 25 بهمن در انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.
برگزیدگان نهایی جشنواره خلق کتاب تصویری اعلام می شوند

 

به گزارش لیزنا، در این مراسم که دکتر صالحی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد، شهرام نیا، رئیس موسسه ی نمایشگاه های فرهنگی ایران، کوثری، مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی و هیات داوران حضور دارند، اسامی اعضای گروه برگزیده ی اصلی نیز برای اعزام به بولونیا اعلام می شود.

 

شایان ذکر است دومین دوره ی کارگاه  مسابقه ی خلق کتاب تصویری کودک را با مشارکت موسسه ی نمایشگاه های فرهنگی ایران و با هدف ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان نویسندگان و طراحان جوان برای خلق آثار تصویری جذاب تر و نیز ارسال آثار برگزیده برای نمایشگاه بولونیا ، چندی پیش برگزار شد.

 

در این کارگاه گروه های دو نفره ی نویسنده، تصویرگر به خلق کتاب داستانی مصور و رقابت با یکدیگر پرداختند و این آثار به وسیله هیات داوران متشکل از هدا حدادی، کیانوش غریب پور، میترا عبداللهی، علی اصغر سیدآبادی و علی بوذری بررسی و برگزیدگان نهایی شناخته شدند.

 

گفتنی است  آیین  پایانی این جشنواره روز یکشنبه 25 بهمن سال جاری از ساعت 30/16 الی 18 در انتشارات علمی و فرهنگی واقع در تقاطع بزرگراه حقانی و آفریقا، کوچه کمان، پلاک 25 برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: