برگزیدگان نهایی جشنواره خلق کتاب تصویری اعلام می شوند

 

به گزارش لیزنا، در این مراسم که دکتر صالحی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد، شهرام نیا، رئیس موسسه ی نمایشگاه های فرهنگی ایران، کوثری، مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی و هیات داوران حضور دارند، اسامی اعضای گروه برگزیده ی اصلی نیز برای اعزام به بولونیا اعلام می شود.

 

شایان ذکر است دومین دوره ی کارگاه  مسابقه ی خلق کتاب تصویری کودک را با مشارکت موسسه ی نمایشگاه های فرهنگی ایران و با هدف ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان نویسندگان و طراحان جوان برای خلق آثار تصویری جذاب تر و نیز ارسال آثار برگزیده برای نمایشگاه بولونیا ، چندی پیش برگزار شد.

 

در این کارگاه گروه های دو نفره ی نویسنده، تصویرگر به خلق کتاب داستانی مصور و رقابت با یکدیگر پرداختند و این آثار به وسیله هیات داوران متشکل از هدا حدادی، کیانوش غریب پور، میترا عبداللهی، علی اصغر سیدآبادی و علی بوذری بررسی و برگزیدگان نهایی شناخته شدند.

 

گفتنی است  آیین  پایانی این جشنواره روز یکشنبه 25 بهمن سال جاری از ساعت 30/16 الی 18 در انتشارات علمی و فرهنگی واقع در تقاطع بزرگراه حقانی و آفریقا، کوچه کمان، پلاک 25 برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.