کد خبر: 23752
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 ارديبهشت 1395 - 10:33

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی، چالش‌ها و راهکارها» رونمایی می شود

کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی، چالش‌ها و راهکارها» نوشته اصغر پورمتین، چهارشنبه (هشتم اردیبهشت 95) در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب رونمایی، نقد و بررسی می شود.
کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی، چالش‌ها و راهکارها» رونمایی می شود

 

به گزارش لیزنا، فریده تذهیبی، حقوقدان و نویسنده، مهدی کسرایی‌پور، مدیرکل اداره عملیات ارزی بانک مرکزی، ناصر زنگباری، حقوقدان و نویسنده، اصغر پورمتین، نویسنده و فعال حوزه بانکداری و علی‌اصغر علی‌زاده، مدیر انتشارات «گپ» در نشست نقد و بررسی و رونمایی کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی، چالش‌ها و راهکارها»حضور خواهند داشت.

 

کتاب «ضمانت‌نامه‌های بانکی، چالش‌ها و راهکارها» بر پایه‌ی بررسی و چالش‌های پرونده‌های ضمانت‌نامه در بانک‌های مختلف کشورمان که در ارکان نظارتی و قضایی مطرح بوده، تهیه و تدوین  شده است. در این کتاب راهکارهای منطبق با استانداردهای مطرح ایران و جهان بر پایه‌ی تجارب بیش از 4 دهه‌ی نگارنده در نظام بانکی و نظارتی کشور،  پیشنهاد می شود.

 

مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب« ضمانت‌نامه‌های بانکی، چالش‌ها و راهکارها» ساعت 17 تا 19 روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2، طبقه همکف برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: