کد خبر: 23892
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 11:36

داخلی

»

اخبار کتاب

مجموعه «قصه های خوشحال» در نمایشگاه کتاب

انتشارات چکه امسال با آثاری از تری جونز به نام «قصه های خوشحال» با ترجمه امیرمهدی حقیقت در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.
مجموعه «قصه های خوشحال» در نمایشگاه کتاب

به گزارش لیزنا، مجموعه سه جلدی کتاب ‌های قصه ‌های خوشحال، داستان‌ هایی کوتاه برای گروه سنی ج و د است. جذابیت این داستانها در نوع نگاه نویسنده به دنیای نوجوانان و همچنین تسلط و شناخت درست تری جونز از افسانه ‌های قدیمی است.

 

 قصه‌های خوشحال در نگاه اول قصه ‌هایی کلاسیک و حتی سمبلیک هستند، اما به محض خوانش آنها خواننده وارد دنیایی کاملا شخصی و خیالی خواهد شد که طنز و غافلگیری رهایش نخواهد کرد.

 

تری جونز نویسنده، کمدین و فیلمساز اهل ولز است. مجموعه سه جلدی «قصه های خوشحال» از تری جونز با ترجمه امیر مهدی حقیقت با عنوان «به ماه دست نزن» «چرا پرنده ها صبح به صبح آواز می خوانند» و «دماغ گنده ها» از سوی نشر چکه منتشر و در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.

 

گفتنی است علاقه مندان برای خرید این مجموعه سه جلدی می ‌توانند به غرفه انتشارات چکه در بخش 4c، چادر 109 غرفه 84 انتشارات چکه مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر به سایت این انتشارات به نشانی www.chekkehpub.com مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: