کد خبر: 23900
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 14:04

داخلی

»

اخبار کتاب

«ایستگاه دل» در فروشگاه های کانون پرورش فکری

«کنار ایستگاه دل» سروده‌ی داود لطف‌الله عنوان یکی از کتاب‌های مجموعه شعر نوجوان امروز است که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
«ایستگاه دل» در فروشگاه های کانون پرورش فکری

 به گزارش لیزنا، این مجموعه 20 قطعه‌ای را نرگس دلاوری برای گروه سنی نوجوان تصویرگری کرده است. ایستگاه دل، روزهای...، رفتن، باز باران، خوشبختی، دو قناری، تو، دو نگاه، همین لحظه، حسرت، سفر، صخره، عکسی از لبخند گل‌ها و... برخی از سروده‌های این کتاب با مضمون‌های عارفانه است.

 

در بخشی از این مجموعه می خوانیم:
قطار، سوت می‌کشد/ و می‌خزد به روی ریل/ تمام دل، شبیهِ آه/ تمام چشم، اشک و سیل/ قطار می‌برد تو را/ به سوی دورتر شدن/ قطار خالی از تو باز/ غروب می‌رسد به من/ من و تو مثلِ این دو خط/ همین دو خطِ زشت و بد/ به قلبِ هم نمی‌رسیم/ نمی‌رسیم تا ابد/ این سروده‌ای با عنوان «ایستگاه دل» است که در این کتاب به چاپ رسیده است.


کتاب «کنار ایستگاه دل» در 56 صفحه رنگی با شمارگان 8هزار نسخه به قیمت 3هزار و 100تومان در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کانون عرضه می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: