کد خبر: 24390
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 خرداد 1395 - 16:43

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری اختتامیه جشنواره‌های «جایزه مردمی کتاب» و «من و کتاب ییهویی»

  آیین اختتامیه جشنواره «جایزه مردمی کتاب» و جشنواره عکس سلفی «من و کتاب ییهویی» که در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز شده بود، چهارشنبه (5 خرداد ماه)  ساعت 17 تا 19 در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.
برگزاری اختتامیه جشنواره‌های «جایزه مردمی کتاب» و  «من و کتاب ییهویی»

 

به گزارش لیزنا، جشنواره های «جایزه مردمی کتاب» و عکس سلفی «من و کتاب ییهویی» که به همت موسسه «کتاب هفت» با مشارکت خانه کتاب، حمایت شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، امروز برگزیدگان خود را معرفی می‌کند. این برگزیدگان شامل ناشر و نویسنده، 6 کتاب برگزیده به انتخاب مردم و همچنین 7 عکس برگزیده سلفی (برنده برندگان) خواهد بود.

 

همچنین جشنواره عکس سلفی «من و کتاب ییهویی» پویشی مردمی بود که با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و معرفی کتاب‌های مورد علاقه مردم به عنوان بهترین دوست‌شان راه اندازی شده بود. علاقه‌مندان، عکس سلفی همراه با کتاب مورد علاقه خود را با هشتگ #من_کتاب_یهویی در اینستاگرام منتشر و یا از طریق سایت www.spyy.ir بارگذاری و یا از طریق شبکه مجازی تلگرام ارسال و در داوری هر روزه شرکت کردند که داوران این جشنواره شبنم مقدمی، بابک برزویه و محمد نوروزی بودند.

 

دبیرخانه این دو جشنواره در مراسم اختتامیه، از سوی خانه کتاب و مجموعه جشنواره‌های شمسه شهرداری تهران، جوایزی را به برگزیدگان اهداء خواهد کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: