کد خبر: 24404
تاریخ انتشار: شنبه, 08 خرداد 1395 - 18:00

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد کتاب «در میان ایرانیان» در شهر کتاب

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «در میان ایرانیان» اختصاص دارد.
نقد کتاب «در میان ایرانیان» در شهر کتاب

 

به گزارش لیزنا، به تازگی کتاب «در میان ایرانیان» نوشته‌ی نایجل کولتارد با ترجمه‌ی محسن محمودی به همت نشر مهرگان خرد منتشر شده است.

 

 این کتاب را می‌توان در ادامه‌ی سنت سفرنامه‌نویسی دانست که با نگاهی عاری از پیچیدگی، اما به طرزی مستدل به تحلیل جامعه و حکومت ایران می‌پردازد. کتاب «در میان ایرانیان» صرفا سفرنامه نیست، بلکه نوعی حدیث نفس است که حاصل زندگی و آشنایی کمابیش چهل ساله با ایرانیان است. نایجل کولتارد سالیان بسیاری را در ایران گذرانده است. در دهه‌ی ۱۹۷۰ و در  اواخر حکومت شاه و در دوران انقلاب اسلامی و دوران ریاست جمهوری خاتمی و احمدی‌نژاد.

 

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «در میان ایرانیان» اختصاص دارد که با حضور دکتر طهمورث ساجدی و محسن محمودی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: